מנהל/ת קהילה לקיבוץ מפלסים
מנהל/ת קהילה לקיבוץ מפלסים
26/11/2023תחום:
חברה וקהילה
הנה"ח וכספים
ניהול
מקצוע:
מנהל/ת קהילה
תאור תפקיד:
אחריות כוללת לניהול חיי הקהילה ביישוב בדגש על הנושאים הבאים:
- אחריות לתפקוד תקין של המערכת המוניציפלית ומגזר השירותים שבאחריות האגודה.
- העסקתם של עובדי האגודה בענפים השונים .
- ניהול תקציב האגודה ושמירתו מאוזן בכל עת.
- ביצוע וטיפול במשימות ומטלות בהתאם להחלטות וועד האגודה , אספות כלליות של חברי האגודה והנהלת הוועד.
- גיוס משאבים כספיים והפעלת יוזמה להגדלת מקורות ההכנסה של קופת האגודה.
- סיוע לוועד האגודה בטיפוח החזון , קידום היעדים החברתיים, העלאת רמת החיים ואיכות החיים של כל חברי הקהילה.
- מתן פתרונות לבעיות שוטפות בכל תחומי החיים .
- שמירה על שוויון מלא בין חברי האגודה בכל נושא של הקצאה וחלוקת משאביה והונה של האגודה.
- ניהול קהילה בזמני משבר\חירום
הגדרת תפקיד:
- אחריות כוללת לניהול העניינים המוניציפאליים והקהילתיים של הישוב.
- ליווי והובלת תהליכים אסטרטגיים קהילתיים עליהם החליט וועד האגודה .
- מעורבות אישית ואקטיבית בניהול פעיל של מוסדות האגודה.
- ליווי פיקוח ובקרה על תפקודם וביצועיהם של ענפי הקהילה בדגש על עמידתם בתקציב ,העסקת כ"א מתאים ודאגה לפיתוחם.
- סיוע למובילי הענפים / מוסדות תוך שיתוף פעולה עם הרפרנטים מקרב וועד האגודה בכל נושא ובמיוחד בבניית תוכניות עבודה ותקציב, תוך מגמה לשיפור השירות וייעולו.
- פיתוח ופיקוח על מקורות כספיים המיועדים לשמש כמקורות ההכנסה של הקהילה.
- בניית תקציב האגודה השנתי, ניהולו , ביצוע בקרה שוטפת וביצוע שינויים נדרשים כדי לשמור על איזונו.
- יישום מדיניות וועד האגודה מול מוסדות האגודה הקהילתית והאגודה החקלאית .
- יישום ומעקב של החלטות בנושאים הקשורים לתחום הקהילתי והמוניציפאלי.
- אחריות ליישום הסכמים עם גורמים מוניציפליים וגורמי חוץ לגבי נושאים כלכליים של האגודה, לרבות התקשרויות הנוגעות למוסדות וענפי האגודה.
- אחריות למנהל תקין בקהילה ולהפצת מידע לציבור.
- מינוי והעסקת עובדים.
- תשלום לספקים וקבלנים עפ"י תנאי התשלום שנקבעו. ניהול הצעות מחיר, הסכמים פיקוח וביצוע בקרה.
ממשקי עבודה:
- עבודה מול מוסדות האגודה החקלאית .
- עבודה מול גורמי חוץ -מועצה, בנקים, רשויות משרדי ממשלה וכו'.
- המשך פיתוח האגודה הקהילתית, בשיתוף עם מוסדות המשק.
- סיוע ליו"ר הועד בהכנת חומרים, ריכוז מידע וניתוח נתונים לקראת ישיבות הנהלת הועד.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ניסיון מוכח בבניית תקציב ובקרה תקציבית.
- הכשרה פורמאלית: תואר אקדמי – יתרון.
- ניסיון מוכח בניהול. יתרון- בתחום הציבורי או בתחום הכלכלי או מוניציפלי או קיבוצי.
- כושר ארגון וקבלת החלטות.
- יושר ואמינות ללא דופי .
- יכולות למידה גבוהות .
- ניסיון בניהול משא ומתן.
- בעל יוזמה וכריזמה.
- יחסי אנוש מעולים ויכולת הפעלת צוות.
- יכולת התבטאות בפני קהל וייצוגיות.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב בדגש על אקסל.
- היקף משרה 100%
קורות חיים יש להעביר לדוא"ל: nati@l-s.co.il עד לתאריך 15/12/2023
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור