מנהל/ת חשבונות לחברה הכלכלית לפיתוח אשכול | מעברים נגב מערבי

מנהל/ת חשבונות לחברה הכלכלית לפיתוח אשכול

מנהל/ת חשבונות לחברה הכלכלית לפיתוח אשכול

18/09/2022
תחום: 
הנה"ח וכספים
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה הכלכלית לפיתוח אשכול.

ניהול מערכת נתוני הנהלת החשבונות בחכ"ל, מוא"ז אשכול, בכפוף להוראות הדין הקיים, לרבות

תקנות הרשויות המקומיות (הנהלת חשבונות), תשמ"ח- 1988.

תחומי אחריות:

  • ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי:
  • ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם לחוק ולתקנים של התקציב הרגיל והבלתי רגיל.
  • רישום ותיעוד של כל הפעילות הכספית בחברה.
  • עדכון ספרי חו"ז בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
  • עדכון מערך המלוות והכנת תחזיות פירעון מלוות, בהתאם לצורך.
  • עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים בחכ"ל.
  • עריכת התאמה בין ההכנסות העצמיות שנרשמות בהנהלת החשבונות המרכזית להכנסות הנרשמות במחלקת המיסים והגבייה.
  • ניהול וביצוע מעקב הכנסות רגילות תקציבי פיתוח וגבייה.

בקרה ודיווח על נתונים כספיים:

  • בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של החכ"ל.
  • הכנת דו"חות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף השנה, לאגף התאגידים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה.
  • בדיקה והפקה של דיווחים לגופים המתקצבים, לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיוצ"ב.
  • ניתוח ובנייה של תכנית כלכלית לפרויקטים חדשים וקיימים.
  • סיוע למנכ"ל החברה בכל דבר ועניין שיידרש ובכלל זה שליטה ובקרה אחר התקציב והתזרים בפעילות החכ"ל.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • הנהלת חשבונות מסוג 2 לפחות.
  • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתחום ניהול חשבונות.
  • היכרות עם יישומי office .

 

השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה חלקית
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
8:00-17:00 / 8:00-13:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור