מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה הכלכלית לפיתוח אשכול
מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה הכלכלית לפיתוח אשכול
31/08/2022תחום:
תעשייה וניהול
מקצוע:
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד:
ניהול מערכת נתוני הנהלת החשבונות בחכ"ל, מוא"ז אשכול, בכפוף להוראות הדין הקיים, לרבות
תקנות הרשויות המקומיות (הנהלת חשבונות), תשמ"ח- 1988.
תחומי אחריות:
- ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי:
- ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם לחוק ולתקנים של התקציב הרגיל והבלתי רגיל.
- רישום ותיעוד של כל הפעילות הכספית בחברה.
- עדכון ספרי חו"ז בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
- עדכון מערך המלוות והכנת תחזיות פירעון מלוות, בהתאם לצורך.
- עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים בחכ"ל.
- עריכת התאמה בין ההכנסות העצמיות שנרשמות בהנהלת החשבונות המרכזית להכנסות הנרשמות במחלקת המיסים והגבייה.
- ניהול וביצוע מעקב הכנסות רגילות תקציבי פיתוח וגבייה.
בקרה ודיווח על נתונים כספיים:
- בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של החכ"ל.
- הכנת דו"חות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף השנה, לאגף התאגידים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה.
- בדיקה והפקה של דיווחים לגופים המתקצבים, לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיוצ"ב.
- ניתוח ובנייה של תכנית כלכלית לפרויקטים חדשים וקיימים.
- סיוע למנכ"ל החברה בכל דבר ועניין שיידרש ובכלל זה שליטה ובקרה אחר התקציב והתזרים בפעילות החכ"ל.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- קורס בהנהלת חשבונות מסוג 2 לפחות.
- ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתחום ניהול חשבונות.
- היכרות עם יישומי office .
השכלה נדרשת:
לימודי תעודה
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה:
8:00-17:00 / 8:00-13:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור