דרושה/ה מנהל/ת משרד למזכירות אגודת שדי אברהם | מעברים נגב מערבי

דרושה/ה מנהל/ת משרד למזכירות אגודת שדי אברהם

דרושה/ה מנהל/ת משרד למזכירות אגודת שדי אברהם

20/02/2022
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד: 

קבלה/ שליחה דואר רגיל / רשום / חבילות וביצוע תשלומים בדואר נע.

ביצוע גביית מיסים ותשלומי שירותים מתושבים, תשלומים לספקים ולמוסדות השונים.

עבודה מול מחלקות המועצה. מחלקת תברואה במועצה בנושאים תברואתיים כגון פינוי פסולת, מחזור וכו',  מוקד מועצה וכו'

ניהול משרד וביצוע מטלות משרדיות (תאום /זימון פגישות, הדפסת מסמכים ,ניהול צורכה, תאום ניקיון מוסדות הציבור וכו')

החתמה/ זיכוי על השכרת ציוד ממחסן הציוד, ניהול לו"ז שימוש החברים במועדון והחתמה / זיכוי על המועדון.

הפצת הודעת ועדכונים לתושבים ("בוואצ אפ " קהילתי)

ביצוע משימות מזדמנות /אחרות אותם יבחר המזכיר להטיל.

היקף משרה ושעות: 

60% משרה, 4 ימים בשבוע בשעות  8:30-13:30 . ויום אחד בשבוע בשעות 10:30-15:30          

מועמדות לתפקיד ניתן להגיש עד לתאריך 4.3.2022

 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

בוגר/ת 12 שנות לימוד.

שליטה וניסיון בתוכנות "אופיס" ( Excel,PDF,Outlook, Word).

יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.

מוסר עבודה גבוה.

יכולת סדר וארגון.

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור