דרוש/ה איש/ת שירות טכני ומנהל לקוחות בפרוייקט מתפתח בדפוס בארי
דרוש/ה איש/ת שירות טכני ומנהל לקוחות בפרוייקט מתפתח בדפוס בארי
25/03/2021תחום:
טכנאים / הנדסאים
טכני
מחשבים
שירות לקוחות
מקצוע:
נציג/ת תמיכה
תאור תפקיד:
לפרוייקט קיים בגדילה והתפתחות בדפוס בארי, דרוש/ה איש / אשת מענה ללקוחות. הפרוייקט מתבסס על מחשבים ולכן נדרשות יכולות טכנולוגיות.
מענה ללקוחות כולל איתור ובקרה אחר בעיות במחשב.
מתן שירות והסברה ללקוח, וכמו כן ללמד לקוחות חדשים על העבודה.
היקף משרה: מלאה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניידות
שליטה בוורד, אאוטלוק ואקסל
נסיון בעבודה מול מחשבים
זיקה לעולם הטכנולוגי
שירותיות
יחסי אנוש מעולים
מחוייבות ואחריות
נסיון או זיקה לתכנות - יתרון משמעותי
השכלה נדרשת:
מקצועית
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור